Slut på långhelgen

Hela långhelgen har det varit kanonbra väder ! Imorse var det väll det enda riktigt dåliga vädret, men det försvann fort. Med bra väder vill man verkligen inte sitta inne och plugga så jag har fått samma tanke i huvudet hela helgen " ääe, skitsamma, jag flyttar upp och tränar på näringsläran imorgon " . Resultatet av den tanken är ju såklart att jag inte har pluggat alls och provet väntar på mig imorgon. Men nu har jag bestämt mig, efter middagen ska jag sätta mig ned ett tag och läsa.

Och ett annat resultat efter dessa soliga dagar är att jag har bränt mig och är likt en kräfta i ansiktet. Jag, Vicki + några satt och såg på fotboll hela dagen igår. Det slutade med att både jag och Vicki brände oss på ena armen. På köpet fick jag en snygg svenne-bränna också. Så just nu sitter jag på balkongen i ett tappert försök att få lite färg på den andra armen också.

Mina två kork-skallar till vänner har gått och blivit sjuka igen, så krya på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…