Nu är det dax!

Känner att det är på tiden att jag skriver lite här igen. Jag känner att jag vill blogga, men om vad vet jag inte...
Kan väll börja med att säga att helgen var bra!  Fredagen spenderades med Vicki och Fia, hängde först på min balkong där lite bilder togs (visas kanske senare om vi törs) sedan gick vi ut en sväng och klarade bland annat ett litet Mission impossible. Lördagen spenderades först med Älsklingen framför hockeyn där Sverige var värdelösa och åkte på stryk. Efter det åkte vi + Vicki och Fia upp till Kulturnatta. Käkade och träffade lite people där! Hade mkt roligare än förra året! Nu taggar vi yran och Nordic Rock i helgen!!!

Skol less som man är just nu känns det underbart skönt att man bara har en enda sak kvar + hajken vi ska ut på Måndag-Onsdag. Nu blev det ett himla massa babbel! 

BlackandWhite/Calour. Fråga inte varför jag kasta upp handen mot fejjan. Kan tyvärr inte svara på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…