Mamma jagar mig!

Då jag kommer hem från stallet är inte mamma hemma och min syster frågar:
- Mötte du mamma?
- Nej vadådå?
- Hon är ute och letar efter dig, hon tyckte det tog alldeles för lång tid.

Märkligt att hon tyckte det för det brukar ta mellan 1,5 - 3 timmar i stallet och idag tog det 2. Hur som helst tänker jag ringa och berätta för mamma att jag är hemma. När jag ringer hör jag hennes telefon i ett annat rum. Så hon är så smart att hon lämnar sin egen telefon hemma då hon är ute på jakt efter mig. Nu är vi båda hemma iallafall och jag hoppas på en riktig kanon go middag :)

Igår körde jag på mittbena för första gången, dock ser den lite sne ut där.
La just märke till hur otroligt glad jag såg ut på självaste valborg, inte ens ett liten flin. Det berodde nog på vädret.


Kommentarer
Postat av: Simona

Du är så vacker Sofie!! <3<3<3

2010-05-06 @ 16:49:50
Postat av: sofie

svar: ååå tack vad gullig du är simona <3

2010-05-07 @ 08:43:45
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/
Postat av: isaaaaaaa

du borde verkligen ha mittbena oftare!! du passar jättebra i det:)

2010-05-08 @ 19:23:41
Postat av: sofie

svar: åå tack så mkt :)

2010-05-09 @ 14:52:26
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…