Ja det är glassiiiiiiigt!

Nu har vi också avslutat hör och lärförståelsen i engelska. Nu har jag bara det muntliga kvar imorgon. Sitter just nu ute i solen med mina goa klasskamrater som verkligen inte kan bestämma sig vilken låt de ska lyssna på. Jag har just blivit jagad av en geting. Eller jagad och jagad... Han satte sig i mitt hår!

Nu smider vicki planer om att gå in till stan efter skolan för att köpa en cola eller mjukglass. Jag hakar mer än gärna på!

Edit: Det blev kallt ute, så vi tog en stripsmeny istället. Väldans gott må jag säga!

Kommentarer
Postat av: coolingen, coolare än sofie och vicki för den delen

beio

2010-05-04 @ 18:54:03
Postat av: sofie

svar: haha din lilla tönt emil..

2010-05-04 @ 22:10:13
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…