Färglöst

Novellen är klar för att skickas in. Skönt!
Dagarna bara svischar förbi och vädret är underbart. Jag förstår inte varför vi klagar på värmen som har kommit nu. Det är ju det här vi ville ha? Dock kan det bli lite för varmt ibland :]
Dagen har erbjudit en hel del utevistelse med min underbara klass, brännboll, dans och svett. Då jag kom hem släpade min systeryster ut mig för att bolla lite. Jag har fortfarande kvar lite känsla sedan flera år tillbaka då jag stod ute och bollade mest varje dag. Då vi körde "Stegen" klarade inte Sandra längre än 13 och skyllde på att det var otursnummret... Vem vill veta detta egentligen? I n g e n ! Slutpratat. Bjuder istället på några helt ovärda random-bilder sen idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…