En tanke

Igår då jag stod och borstade hästen kom jag på en sak. Till exempel då jag borstar Prince är jag alltid noggrannare på den sidan jag börjar med. Då jag dammsugar blir det alltid mest slarvigt gjort i det sista rummet. Om jag diskar blir de sista glasen/besticken mindre diskade. Är jag väldigt lat eller är det fler som gör såhär?

Ni får ursäkta att det visas väldigt lite bilder just nu. Jag har nämligen inte hunnit föra över mina från usb-minnet. Men det kommer alldeles strax. Till vidare får ni stå ut med bildlösa tråkiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jo det är ju mest vårjackor som är ute nu, men jag har nästan lust att köpa en "kall" sån jacka också bara för att de är så fina ;D haha.

Yesbox, då var han inte lika stöddig sen längre ;)



Haha, du är inte ensam om att vara så där! Jag är också alltid jättenoga från början, men när jag väl hållit på en stund blir jag så jävla less så då blir det sista bara slarvgöra :D

2010-05-02 @ 15:04:57
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…