Det är synd om mig!

Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Jag har världens värsta mensvärk och som plus på det har jag också en hemsk förkyldning. Tror aldrig jag har varit så här förkyld förut. Kan ju tala om för er att jag har suttit här med snoret rinnandes sen halv 11 idag. Det tar aldrig slut! Och som ett ännu ett plus på detta så har jag engelska nationella imorgon. Känner mig för tillfället som en hjälplös stackars gås utan vingar. Det är inte det minsta kul! Har du en mirakelkur mot sprängande huvudvärk och en kraftig förkyldning? Förutom att knarka alvedon och snyta sig som jag för övrigt har gjort hela dagen.


Kommentarer
Postat av: tajtaste bajjan

stackars soffidoffi=(

2010-05-03 @ 21:43:39
Postat av: sofie

Svar: ja jag mena ju det bajjan :(

2010-05-04 @ 12:00:25
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…