2010-05-26

Trodde att jag var nästan klar med allt skolarbete. Men så var det inte... Har jätte mycket att göra till på Fredag så det passar perfekt att jag bara ska på en teater idag, sedan slutar jag. Dessutom klarade jag matte-nationella vilket betyder att jag får G i kursen, ap-skönt. En ny bikini-överdel och ett par skor är beställda!!!

Imorgon är det RixFm (frågan är hur de tänker då de sätter det på en helt vanlig torsdag!?) som gäller och på Lördag är det yran och kajen! Nu taggar vi boyssss and girlssss! Hoppas på väder, så man slipper stå ute i regn.

Bilden har ingenting med texten att göra. Den är från 2009 då vi 9:or hade musikal.

Kommentarer
Postat av: johanna

tagga!

2010-05-26 @ 08:12:02
URL: http://muttmurvel.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv:

Haha ja veet, jag är så galet slö på att uppdatera :( men nu jävlar har jag gjort ett inlägg, tro det eller ej :D haha.

2010-05-26 @ 11:54:02
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jag tro att de kommer bli jävligt roligt, hoppas ba att det bli fint väder! :D

Ojba, jamen de dög ju mer än väl ba de ;) ja vill också hinna gå omkring å kolla på alla lag, men vi lär nog åka ut rätt fort så det hinner jag nog med hur som helst.. (a)

2010-05-26 @ 13:07:00
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: Smurfan

grattis till G:et! :-D nu är det bara att kämpa på även nästa termin!

2010-05-27 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…