Friiiiiiiiiiday

Snart helg! Kommer sitta kanonfint! Vi har bara gått skolan 4 dagar den här veckan, ändå är jag döless. Kan det bero på att jag failade på spanskaprovet som jag fuskade till? Kommer bli ett Ig på den där förbannade kursen.

Hur som helst, vad händer i helgen?
Jo, ikväll ska jag, Vicki, Fia, Adam, Johanna+grabb och Sandroooo fara ut för att träffa lite folk. Vad som händer imorgon återstår att se och på söndag händer en grymt grymt (sa grisen) spännande grej. Ni får veta mer om det senare, för om det här går vägen dyker bilder/filmer upp här.

Igår bjöd födelsedagsbarnet Vickan oss brudar på tårta och paj. Massa planer smeds och skratten var många!
Bevis på att jag är riktigt clever ibland och en hejdundrare i matte finns i detta inlägg...
Med det säger jag hejsvejs!

Upptäckte just denna bild från 2008 och började gilla hårfärgen jag hade då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…