Pladder

Jag måste börja detta inlägg med att säga att jag är lite stolt över mig själv. Jag har nog inte plattat håret på över 2 veckor (för att slita på det så lite som möjligt) och sedan har jag bara använt lite mascara de senaste dagarna. Ska nog fortsätta med detta, hur skönt som helst.
Varför det har blivit såhär tror jag beror på att jag är så ruskigt lat. Sover hellre 10 minuter extra och snabbt slänger på mig något.

Just det, blev också superglad över att jag lyckades kirra ett G på vårat senaste matteprov. Betyder att det är ännu större chanser att jag klarar G i slutbetyg.

Pappa kom nyss in hit i mitt rum och lämnade 10st 100-lappar sen jag och Vicki jobbade i söndags. Dock ska 5 av dessa gå till Vickan. Men 500kronor sitter verkligen inte helt fel här inte. Dessutom sa pappa att jag skulle få någon slant om jag städade mitt rum. Lite sjukt, pappa måste ge mig pengar för att städa mitt egna rum. Visst hade jag kunnat göra det gratis, men då han erbjuder pengar säger man knappast nej.

Jag är nog allt en liten gottegris. Då jag kom hem med bussen sprang jag förbi på konsum och köpte en Djungelvrål och Gott&Blandat-påse. Jag kände att om jag ska orka plugga någonting huvudtaget ikväll behövs det lite gott! Som sagt, jag ska plugga ikväll. Inte till vilket prov som helst, utan det är till mitt kanske avgörande spanska prov. Om jag lyckas klara detta lutar det nog mer åt ett G ändå. Hoppas hoppas!
Nu blev det hejdundrans mycket onödigt pladder. Ska nog ta och avsluta sådär. Tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!


Min lilla skrutt som jag har börjat sakna allt mer och mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…