Underhållande

Rätt kul att sitta och redigera bilder då man har tråkigt har jag märkt.
Hur som helst, nyss käkat pappas supergoda hemmagjorda pizza och hade nu tänkt fixa till mig inför kvällen. Hoppas det blir trevligt ikväll! :) Men med mina brudar är det svårt att få en misslyckad kväll.
Sitter här med en grym längtat efter min födelsedag och sommaren. Så många planer som vi redan har hunnit med. Sommaren kommer nog bli kanonbra! Sen har jag tagit mig en funderare på vad jag har gett mig in på egentligen? Imorgon ska jag laga fläskfilé och pommes till hela familjen... Fast jag är ju mästerkocken, så vad kan jag misslyckas med?

Avaborg sommaren 2008.


Mästerkocken på balkongen förra veckan typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…