Shopping-dag

Faktiskt en mycket slapp dag! Startade på Stadshuset där vi var tvungna att protestera för våra kalla skolor. Efter det gick jag och ett gäng till stan för att käka och traska runt lite. Efter det mötte jag upp min syster på Make Up Store eftersom vi fått ett presentkort av pappa där. Så det blev en gryyyyyyymt snygg sminkning + lite snyggt smink. Det skulle vara guld värt att kunna sminka sådär...

Hur som helst, efter det gick jag och syrran omkring på stan för att bland annat hitta en födelsedagspresent till mamma och Sandra skulle också hitta en present till mig. Efter ett tag gick jag omkring med 4 stora påsar i mina händer. Mammas stora paket som nästan var lika stort som mig, en väska, ett par gladiatorskor(inte så värst snygga, men billiga) och dessutom sminket från Make up Store. Slutade dagen med att gå och käka på Subban!

Jag måste säga att jag var väldigt snäll mot min syster idag. Eftersom hon inte hade någon aning om vad hon skulle ge mig valde jag ut presenten. Gick på bara 50 kronor och hon frågade mig om jag inte ville ha mer, men jag skakade på huvudet. Visst är jag snäll? ;) Inte ska väll lilla syrran behöva slösa hela sin månadspeng på mig.

Imorgon är det Temadag och efter det looooov! ! !

Måste också berätta att jag sitter och tittar på kanske världens gulligaste program. Från de urgulliga gamlingarna  kommer det kommentarer som:
"Jag hade planerat att dö, men jag ska nog fylla 80 ändå"
" De här blommorna kom min son med till mig för flera veckor sen och dom lever fortfarande"
Och när de lyssnade på ♥ i ett testoskop frågade gumman "Ska jag hicka eller något?" och som svar fick hon "Det går nog bäst om du är lite tyst ett tag". Haha hon pratade nämligen hela tiden då de försökte lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…