Morot

Slutade redan klockan 1 idag eftersom spanskan utgick. Så jag gick till stan med Michaela, Blomman och Frida. Och jag kan lova er att jag har världens goaste klasskamrater, tusan vilken kramp i magen jag fick av allt skratt! :D
Traskade sedan omkring likt en morot på stan på jakt efter något nytt till garderoben. Men det jag hade tänkt mig från Gina köpte jag inte. Lite för tråkigt, så istället ska jag lägga pengarna på något roligare.
Dessutom har jag hunnit vara hos skolsköterskan idag för hälsokontrollen. Jag fick det tråkiga beskedet att jag bara mäter 156 centimeter över havet. Jag har alltså krympt cirkus 2-3cm sen i 9an. Kan ni förstå 156cm? Om man är under 152 kan man klassas som dvärg. Wiho! Snart är jag väll där...

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag slipper gå omkring med denna ruskigt fula hårfärg något mer. Medan ska jag nog se lite Vampire Diaries som för övrigt är ett grymt bra program.


Kommentarer
Postat av: helena

sist jag mätte mig va jag 156,5 ehhehe ;)

2010-03-29 @ 17:25:06
Postat av: Frida

Vi vill se bilder på ditt nya fina hår vännen! :D

2010-03-29 @ 18:08:21
URL: http://friidany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…