Lördag

Det blev en golunch på HP för mig, Vicki och Fia idag. Med en massa skratt! Min kväll kommer också spenderas med de två nötterna. Mitt och Fias huvuden kommer bli en annan färg. Antingen blir det bra, eller inte.. (logiskt?!) Hoppas på det förstnämnda iallafall. Efter vi har färgat skallarna blir det chips,ostkrokar och dricka som vi handlat framför filmen Avatar. Nötterna har redan sett den, men jag har rätt höga förväntningar på den faktiskt.
Funderar på att ta mig i kragen och gå ut och skotta fram min cykel. Ops, tittade just ut och insåg att jag verkligen inte kommer orka göra det. Det är snö enda upp till handtagen...
Istället får jag väll förbereda mig lite till då jag ska kirra fläskfile och pommes till tha familyyy.



Gud vad jag längtar till sommaren och att fara ut och cykla...
Haha, jag vet att jag tjatar om sommaren i var och varannat inlägg.
Men just nu tycker jag faktiskt att det känns som att vi inte kommer få
någon sommar alls...Indeed?
Föresten vill jag hitta igen mitt gamla armband också. Satt på min arm
24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…