Ledig fredag

Just hemkommen från utvecklingssamtal och Maxi med mamma. Handlade lite götta till tjejkvällen/middagen som äger rum ikväll. Blir underbart!
Nu sitter jag och väntar på kladdkakan som är i ugnen och senare ska Vicki försöka få igång skotern så vi tar oss ut en sväng.

Utvecklingssamtalet gick bra! Fick bara några anmärkningar på min frånvaro i början av terminen och att jag har risk för ett IG i spanska.

Titta hur ÄCKLIGT smal jag var julen 2005... Jag vräkte i mig mat, men jag hade sån sjuk ämnesomsättning så jag kunde aldrig gå upp i vikt. Nu har det  blivit ändring på det.
(Bilderna klickas upp

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja visst är han för knasig ;p

skrattade gott åt saken vill jag lova ;)



Kul med tjejkvälL! :)

2010-03-19 @ 14:24:21
URL: http://friidany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…