Dålig uppdatering

Fått klagomål att jag inte har uppdaterat. Bäst jag lyder ordnern och gör det nu då. Varför jag inte har skrivit något är för att ingenting har hänt. Första skolveckan efter lovet har rullat på som vanligt, dock med lite mer pluggläsning än vanligt. Fast för att slippa en massa plugg till matteprovet i tisdags for jag och Vicki ut på en lång skotertur. Mörkt, dimmigt och kallt, men tusen gånger bättre än plugg.

För övrigt har jag dessutom bestämt mig för att jag ska bli ljusare upp i skalln till sommarn. :) Hoppas bara att det blir bra... Vet inte riktigt då jag ska påbörja proceduren, men det kommer.
Ikväll flyttar jag, mamma och syster till mormor och morfar. Passar på att bo där nu då vi måste springa ner i källaren för att gå på toa(våran håller på bli renoverad), dessutom åker dom bort så det funkar alldeles utmärkt. Lördag - Söndag blir jag förmodligen lämnad ensam där för mamma och syster åker bort. Gött att ha ett helt hus för sig själv! Kanske lite läskigt, jag menar, det är ju inte litet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Blir nog Toppen med ett ljusare huvud! :D

Och skulle spökena visa sig så äg dem med vitlöK!

2010-03-18 @ 19:18:11
URL: http://friidany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…