Mina två bästa, samtidigt!

Halva veckan har gått och snart är det helg, skönt. Efter jobbet drog jag med Vicki-picki-pö som fick rida ponnyn. Gick alldeles utmärkt! Nu efter jag har duschat ska vi köpa något gott och sedan sätta oss någonstans.

Vet fortfarande att bloggen ser för taskig ut, men imorgon kväll ska jag nog försöka ta tag i det hela och knåpa ihop en ny header bland annat. Så håll ut till dess, pls.

På köpet får ni en bild på mig och Puss-Prince. Och för er som inte vet så kan han faktiskt pussas på kommando. Mitt face går ju dock att prata om. Love my boy ♥ 

Kommentarer
Postat av: vicki

ser ut som han ska äta upp dig:)

2010-06-17 @ 00:55:54
URL: http://viickiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…