Sorgligt

Som några av er kanske redan vet så har jag gjort ett omval om vilken linje jag ska gå. Har gått friskvård i ett år nu men tillsammans med 94erna gjorde jag ett omval nu i vår. Valde frisör som första handsval förra året men lyckades inte ta mig in. Så nu har jag valt om frisör på ett antal olika platser i hopp om att ta mig in någonstans. Då jag valde detta kändes det som det enda rätta. Jag har alltid tyckt om att göra olika frisyrer och annat, så vad passar mig bättre?
Men ju mer tiden går dessto räddare blir jag.
Tänk om jag får hem ett brev på posten där det står att jag kommit in i Skellefteå tex!? Är jag redo att flytta? Flytta från min familj, mina vänner och allt annat jag har här hemma... Och jag har trivts jätte bra i klassen jag har haft nu i ett år så jag vill verkligen inte lämna någon av dem. Visst skulle jag kunna åka hem varje helg osv, men det är ändå något som skrämmer mig. Ingenting säger att jag kommer in på linjen och att jag behöver flytta, men om. Det är ändå mitt liv och kanske min framtid vi pratar om. Så egentligen borde jag ta chansen om jag väl får den. Det är ju bara tre år. Då jag ska öppna det där brevet där det står om jag har lyckats ta mig in eller inte kommer jag vara så grymt nervös. Nu ska vi inte dra för snabba slutsatser. Vi får vänta och se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: sandra

men va:o flytta inte snoffsan:(

2010-06-20 @ 18:42:20
Postat av: helena

men neeej, lämna oss inte :(

2010-06-22 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…