Old friends

Ibland behöver man träffa gamla vänner för att "återuppliva" och prata om alla gamla minnen. Eftersom man träffs mycket mer sällan nu så har man så mycket att berätta för varandra. Även fast man inte träffas så ofta så vet man att ens närmaste gamla vänner alltid ställer upp för en om det behövs. Varför jag pratar en massa om detta är för att jag under den här veckan har träffat en hel del vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Amanda, Malin, Tobias och Robin bland annat. ♥

Igår var jag ute med Malin(som är på bilden) hela kvällen och vi hade en hel del att prata om. Sånna här kvällar behövs verkligen ibland. Skit kul!
Malin var en av mina absolut bästa vänner då vi var yngre. Vi bodde på samma kvarter och gjorde allt tillsammans. Då våra andra vänner inte ville bolla stod vi två ute på gatan hela dagar för att slå nya rekord med fotbollen. Vi var de som jämt spelade landhockey eller åkte skridskor med min bror och hans kompisar. Vi hade aldrig tråkigt och vi tog det aldrig lugnt. Varje dag efter skolan gjorde vi något och varje kväll lekte alla kvarterets barn lekar. Om det inte var "Fångarna" var det Kurra gömma, tagen, brännboll, landhockey eller något annat. Vi höll ihop flera år med till slut började vi glida ifrån varandra mer och mer och jag flyttade från gatan. Fortfarande håller vi kontakten och det är jag glad över. Jag vet att Malin alltid kommer ställa upp för mig och jag hoppas att hon vet att jag gör detsamma. Jag älskar dig darling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…