More dead than alive

För er som inte vet så är ju jag fotbolls-skole-ledare under de tre första veckorna av sommaren. 1 vecka har gått med förberedelser och 3 dagar har gått med barnen. Och jag kan konstatera att jag är helt D - Ö - D efter de här 3 dagarna. På ett sätt är det kul och på ett sätt vill jag bara gräva ner mig. Dock får man vara med och höra en massa roliga kommentarer och annat. Tex: Jag blir som inte sur, jag blir arg.
Då kan man fråga sig, vad är skillnaden? Kan någon berätta för mig?

Här nedanför bjuder jag på ett snyggt face och en lite för stor "jobb-outfit". Och jag
vet att min utväxt inte är att leka med. Det ska åtgärdas snart!


Kommentarer
Postat av: nadja

svar: Men det spelar ju ingen roll, bara det inte är så i verkligheten! :)



Tusen tack! :D

2010-06-23 @ 22:12:33
URL: http://nadjahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…