Borta bra men hemma bäst!

Helt döda efter hajken är vi äntligen hemma! Igår runt halv 4 anlände jag till Holmsundsvägen igen efter 3 dagar ute i skogen. Något jag gjorde då jag kom hem var att ställa mig på vågen för att veta hur mycket min väska vägde. Jag har alltså gått omkring och bärt denna ryggsäck på 25 kg i mer än 1,5 mil. Bra gjort!
Ska vila upp mig riktigt i helgen!

Vi har gjort om lite i rummet hos pappa och mer förändringar skall ske :) Jag har hur som helst varit duktig så jag har städat ur hela garderoben och en hel del kläder skall skänkas bort. Tapetsering osv skall det också bli.

Bilder från hajken väntas... Kom tillbaka lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…