Avslutningsdagen!

Helt död efter en hel dag på avslutningar och studenter!
Började med att jag åkte till min egen avslutning imorse. Fick betygen och sedan var det underhållning i aulan. Det var en kille och två tjejer som gjorde en grym dans efter Michael Jackson och mycket mer. Sedan var det lite kort som togs och efter det började vi promenera in till stan där mamma hämtade mig. Vi for till Draggen där min bror tog studenten. Och jäklar så glad han såg ut att vara! Kan inte göra annat än att längta till det är min tur. 2 år kvar...
Hur som helst, efter att vi hade kikat på alla studenter for vi hem till en lokal här i Holmsund och hade lite partaj. Skålade för Matte och åt tillsammans med hela släkten!
Nyss hemkommen så har jag laddat upp cirka 200 bilder på datorn som kommer dyka upp allt eftersom.

Kvällen kommer spenderas i stan med mina brudar så vitt jag vet. Så ha det så bra till vidare!
Sommarlov ♥

Har velat haft detta armband med massa berlocker från smyckena som mamma säljer och äntligen fick jag det. Fick det som en examens-present av mami. Tack! Och då jag känner för det kan jag köpa vilka berlockers som helst och hänga på.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är inge vidare med mig, är sjuk :/ Vad gör du? Kram

2010-06-10 @ 18:33:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: idah

Fint armband :) Sol hos dej?

2010-06-12 @ 12:34:07
URL: http://idahfridhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…