5 totalt oviktiga saker om mig

- Ser totalt värdelöst, ändå är jag kass på att använda mina linser och glasögon. Använder dem näst intill aldrig.
- Kräver förändringar. Hatar att se likadan ut i tex håret under en längre tid. Ändå är jag oftast för feg för att våga testa något nytt så det blir ofta så att jag ser likadan ut under en lång period.
- Min 3 år yngre lillasyster är längre än mig.
- Då jag är på stan hatar jag då folk blockerar vägen och går i en takt som går att jämföra med en snigels.
- Jag hatar att promenera. Helst med Vicki och Fia. Kanske beror det på att de sätter av i en racer-takt som nästan är omöjlig att hänga med i. Man kan typ se mig komma där bak halvjoggandes för att de inte ska traska ifrån mig.

Nu fick ni en bild på mitt självfall också. Håret är helt ofixat. Förutom att jag
ruffsade till det lite och satte fast ett hårspänne i luggen.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

woosch men lika snygg var du för de!

2010-06-21 @ 22:44:42
Postat av: sofie

sv: tackar tackar min hemliga beundrare :)

2010-06-21 @ 22:46:00
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…