20.05

Efter att jag och killen gjorde ett tappert försök att laga min cykel idag satte jag mig ned och knåpade klart min header och sedan for jag och systeryster till HP för att käka lite food.

Det är såhär headern kommer att se ut ett tag fram över. En fråga till er, ser det ut som att mina bilder är för stora på bloggen? Sticker de liksom in i menyn? För jag har upptäckt att det ser ut så på mammas och pappas dator men inte på min egna. Tacksam för svar!

Sitter och väntar på att det här regn-ovädret ska lugna ner sig lite så jag kan ta mopeden och köra till Emil där natten kommer spenderas. Imorgon åker jag och Vicki till Obbolamarknaden om vädret är någorlunda ok.

Bjuder på en bild jag tog för inte så länge sedan. Ikväll gör jag reklam för mammas smycken som hon säljer. Ett halsband runt halsen och ett armband med berlocker runt handleden.

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: hon flyttar till Skåne... :/ 100 mil ifrån mig.

2010-06-20 @ 16:48:43
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: nadja

Najs håret är! Visst har du gjort mer slingor nu? :D



Haha, tack snälla du.. Jag har inte bestämt än om jag riktigt kan hålla med dig men :)

2010-06-22 @ 19:45:30
URL: http://nadjahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…