15 juni


Sommarjobbet är slappt, denna vecka iallafall. Vi får mest sitta och lyssna på hur en ledare ska vara och göra lite samarbets/ledar-övningar som vi sedan kan ha fördel till då vi skriver CV sedan, kanon. Senare i veckan ska vi börja planera inför de två kommande veckorna där det är fotbollsskolan som gäller för hela slanten. Hoppas på bra väder så man slipper stå ute i regnet och lira fotboll med barnen.

Jag har börjat spela "Happy Pets" på facebook igen om ni nu vet vad det är. Anledningen till detta är att jag har upptäckt att det går att köpa en häst. Den billigaste hästen jag har hittat går på 35795kr och jag har just nu bara 1763kronor. Så jag lär måsta spela ett tag för att tjäna så pass mycket pengar.

Bilden har ingenting med inlägget att göra.
Från sommaren 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…