Riktig sommarkväll

Det var jätte fint väder ikväll så jag och Vicki passade på att gå ned till Ljumviken där jag fotades lite osv. Klockan var runt 9 och jag sprang omkring i t-shirt och tights. Satt dessutom i vattnet som inte var det minsta kallt. Perfekt sommarkväll!

Måste fråga er en sak. Ser mina redigerade bilder helt psyko ut på era datorer? Sett att på både mormor&morfars, mammas och pappas datorer ser mina bilder heeeelt annars ut än för mig. Måste vara skillnaden på färgen i skärmen eller något. Trist att bilderna som ser bra ut på min dator ska se för taskiga ut på andras.




Kommentarer
Postat av: Tina

Nä alltså naveln gjorde inte heller speciellt ont, det var också bara obehagligt eftersom jag själv var tvungen att dra ut skinnet som hon skulle trycka nålen genom! Men jag förstår att det måste va rejält mycket obehagligare att få något genom tungan (a) Ja jag är så jäkla sugen, men problemet är att om jag väl lyckas samla mod så säger min far att han adopterar bort mig om jag tar hål nånstans i ansiktet, så det är ganska kört hur som helst... :P



Ja det är verkligen supermysigt att bo med sin pojkvän, jag har aldrig ångrat att vi flyttade ihop :)



Gud vilka fina bilder, vad somriga dom ser ut!

2010-07-06 @ 09:13:18
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: Carina

Här på jobbet ser då bilderna hur bra ut som helst :-) Å vadå , ser dom konstiga ut hemma hos mig ? Har jag inte tänkt på . Jätte mysigt såg ni ut att ha !

2010-07-06 @ 15:43:10
Postat av: rebecca

sv; tack sofie!!:) vill ta, men dom gick med på att jag skulle få ta i naveln men inte i annsiktet:(

2010-07-06 @ 19:22:20
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-07 @ 14:13:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…