Jag behöver er hjälp!

Som sagt var jag upp till stan idag igen. Och jag slapp slösa egna pengar. Jag köpte bara ett par jeans-tights och eftersom både jag och syrran kan använda dom så betalade mamma igen mig :)
Och dessutom när jag kom hem fick jag några nödvändiga saker av mamma. Hon hade beställt 3 par trosor och 2 par bh:ar. Hon hade också skickat efter en gullig/fin klänning till mig och syrran.
Helt perfekt ! Fick mig 4 nya olika grejor idag utan att betala en krona själv.

Ikväll är det bad som gäller och sedan åker vi till Åsele klockan 11 imorgon bitti.

Hjälp mig!
När jag fyllde år i April fick jag mig en riktigt bra digitalkamera. Men nu har jag tappat en massa inspiration. Och jag vill fota, men jag vet inte vad jag ska fota. Någon som har något tips? För på slutet har jag bara fotat blommor, sometimes. Men jag börjar tröttna på det så nu vill jag hitta något annat att fota.

Kommentarer
Postat av: världens-bästa-super-mega-as-bra-vicki =D

ta ego bilder! bästa som finns! fast..... det kan ju bero på att jag är så jävla snygg..... hm

2010-07-16 @ 17:52:04
Postat av: sofie

svar: du är ju störd :P varför ser jag så lite egobilder från dig då?

2010-07-16 @ 17:55:22
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…