De senaste dagarna kort

Istället för att sitta vid datorn dagligen för att blogga har jag försökt njuta så mycket som det bara går av sommarlovsdagarna med mina underbara vänner och pojkvän. ♥ Så ni förstår att uppdateringen inte har varit på topp. Det har hänt en hel del plus och minus under tiden som jag inte hunnit berätta.
• Jag har hunnit med att lega på stranden och solat.
• Kramats massor med min pojkvän.
• Shoppat upp typ alla mina pengar...
• Jobbat åt min bror nu då han är borta. En extra slant på nästan 4000 är inte helt fel.
• Haft en spelkväll @ my place.
• Färgat håret 3 gånger på 2-3 dagar. Äntligen har jag blivit nöjd och mörkhårig är jag!

Blablabla, nu får det räcka för ikväll. Bilder och annat kommer upp senare! Nu ska jag sova eftersom jobbet kallar kl 10 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…