Can kill to get my hair back

Jag skulle aldrig ha gett Vicki och Fia en andra chans att färga mitt hår. De skulle färga min utväxt. Jag blev jäääätte blond uppe på skallen och min vanliga färg på det andra håret. Det var bara att färga över med en brun färg. Och just nu ser det förjävligt ut. Typ grått!? Det är så illa att jag går omkring och är sur och otrevlig mot allt och alla pga av mitt hår. Och igårkväll då jag skulle sova hade jag tårar i ögonen. Det här är inte jag!
Måste vänta till jag får lönen, så ska jag gå till en riktig frisör tror jag.


Som det ska vara... :(


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv:

Haha iknow, men jag försöker så gott jag kan :( min dåliga update beror faktiskt mest på att mitt internet är sååå jävla segt här i lägenheten, det kan ta upp till 20 minuter att ladda upp en bild! så därför ger jag alltid upp efter en stund å då bli de inge inlägg (a)



Gu va taskigt med hårfärgen förresten! Jag vet hur de känns att bli missnöjd måste jag säga :p en gång när jag var brunett skulle jag bara färga på det bruna lite med en annan "mellanbrun" färg, men det visade sig vara fel flaska i förpackningen så jag såg ut som Ariel när jag var färdig :)

2010-07-22 @ 12:59:11
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: linn

sv; faktist!

2010-07-22 @ 23:16:23
URL: http://alcu.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv:

Men de va ju tur de iallafall, de ä ju värre om man bara går omkring å surar hela tiden så skönt att du ha börjat acceptera det då :)



Haha, de va värst vilka bittra kommentarer ja fick på de inlägget ;) hihi [:

2010-07-23 @ 10:08:45
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…