About me

- En av mina största önskan är att vara bra på att sjunga.
- Jag är släkt med Melissa Horn. Absolut inte nära släkt. Men ändå.
- Jag och min pojkvän har varit tillsammans fram och tillbaka i 6-7år. Då vi var mindre var förhållandet mycket oseriöst. Vi gjorde slut och blev tillsammans hur som helst. Nu har vi mognat och likaså förhållandet. Det tog slut i September förra året och vi tog en paus ifrån varandra men hittade tillbaka igen och har nu varit tillsammans i två månader. Och jag kan säga er att det är bättre än någonsin förut. Jag hoppas verkligen det här håller i sig. För det är precis så här jag vill ha det. ♥
- Prince (hästen) är 27 hela år. Men pigg som en 10 åring!
- Jag är bara 156,5 cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…