Varning för klagomål!

Jag kräver förändringar... Är så sjukt less allt just nu. Helst mina kläder, mitt hår, mina smycken, mina rum. Kortfattat = less på det mesta helt enkelt. Det är lugnt mina vänner, er blir jag aldrig less på (ifall det var någon stackars morot som tog åt sig) :)
Just nu är det tur att jag har lite självbehärskning iallafall, annars skulle det finnas en risk att se mig strosa omkring naken. Klädfattig? Nej. Less på mina kläder? J-A !
Men nu ska jag köra igång. Börjar kvällen med något lite mer vågat = ormtights + blå, silver och svart runt ögona. Imorgon vankas det kanske en ny frisyr och på Måndag ska det shoppas efter skolan eftersom vi slutar runt halv 12.

Här sitter jag och klagar på att jag vill ha förändringar och allt det normala är boring. Ändå sa jag nej till en club-nordic biljett för 50 riksdaler. Istället får Vicki och Fia åka iväg och dansa skiten ur sig själva utan mig. Vet att jag kommer ångra mig. Men jag var helt enkelt för lat ikväll.

Kommentarer
Postat av: Håkan :P

HAHAHAHA SKA DOM OCH REJVA ENDÅ! Kan lova du vill inte bli en sån :O

2010-01-30 @ 19:49:02
Postat av: sofie

svar: haha , jag fattar inte=]

2010-01-31 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…