Bara en massa onödigt svammel

Gud, har just skickat iväg en beställning på ca. 2600kr. Lite surt, men jag ska verkligen inte ha allt. Jag ska faktiskt bara ha en liten del. Men dyrt som tusan ändå...
Helt ärligt är jag fortfarande irriterad över att vi inte hade skridskor på idrotten idag, bara för att inte plogbilen hade hunnit vara där. Och nu är det alldeles för kallt för att fara ut och åka, det är inte lätt alla gånger. Men istället för att ha skridskor fick vi gymma, blev inte alls mycket gjort från min, Vicki och Fias sida. Dessutom hade vi våra estetiska val för första gången idag. Dans var det som stod på listan. Lite smått pinsamt till en början men senare släppte det mer och mer och det här kommer nog bli riktigt bra.
Imorgon är det helg och jag kan knappt begripa det, veckan har gått hur fort som helst. För helgen har jag inga planer, får helt enkelt se vad som dyker upp. Nej nu ska jag sluta pladdra, ha det gött!


Haha, nyår 2008 --> 2009
Föresten, du gör det bra om du hittar en normal bild på oss två tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…