Sofie - Cissi?

Känner mig grymt duktig att jag har varit på gymmet nu två dagar i rad. Dock kommer jag ha en väldans grym träningsvärk i magen imorgon.
Haha jag har tydligen fått ett nytt smeknamn av Simona i klassen. Hon har börjat kalla mig Cissi. Var passar Cissi in i Sofie? Inte den blekaste, men hon tyckte iallafall att det skulle vara lättare att säga och komma ihåg.
Sen måste jag också säga att vi har ett helt underbart schema den här veckan, wiho. Och vi kommer få många andra veckor precis likadana. Underbart!

Min fina almenacka :) Fick en anledning till
att byta ut mina sexiga grabbar som hängde på väggen sen 2008 då Vicki
gav mig en mycket sexigare i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…