Sammanfattning 2009

Eftersom alla storbloggare har gjort en sådan här lista så passade jag också på att göra en. En liten sammanfattning av året som har gått, 2009. Bilderna går att klicka upp!

Januari
Bild 1 : Vi for till Burträsk på begravning
Bild 2 : Vi bastade och drack öl hos Jesper
Bild 3 : Jag. Alltså för typ ett år sedan. Korthårig!
Bild 4 : Jag och Vicki började spela Mario Cart på Wii som nå tokar.
   

Februari
Bild 1 & 2: Jag hittade några bilder från då Prince bara var några år och såg den stora skillnaden på hur han såg ut vintern 2009.
Bild 3 : Jag Amanda Vicki lekte lite med mobilen på slöjdlektionerna.
Bild 4 : Jag lekte med webben.
Bild 5 : Innebandylaget badade isvak.
    

Mars
Bild 1 : Bygdsiljum med Sandra, mamma, Sanna, Vicki.
Bild 2 : Tjejerna hade en singstar kväll hemma hos mig.
Bild 3 : Jag började med photoshop. Och inte var jag en höjdare. Men Vicki fick oftast vara min försökskanin.
  

April
Bild 1 & 2 : Jag, Vicki och Fia for till Djupvik då solen äntligen kom fram.
Bild 3 & 4 : Jag, Vicki, Colle och Emil for och stekte ute.
Bild 5 : Lilla Hanna döptes
Bild 6 : Jag och Vicki for till Lycksele
     

Maj
Bild 1 : Jag insåg att jag hade gröna ringar i mina ögon
Bild 2 : Jag och Vicki drog till Strumpan
Bild 3 : Brudarna for och grillade på Omberget
  

Juni
Bild 1 : For med Vickis och Krilles familj till Norge. Roligaste resan på länge!
Bild 2 : Jag och Prince gick till stranden.
Bild 3 : Vi var till och från varje dag i Ljumviken.
Bild 4 : Jag, Vicki, Fia, Emil for med mopederna till Strumpan för att köpa glass.
Bild 5 : Skolavslutning
    

Juli
Bild 1 : Colle gav mig ett väldans oskönt brännsår.
Bild 2 : Jag, Vicki, Colle, Emil drog till Avaborg.
Bild 3 : Jag och Vicki var med Jesper,Håkan,Robin och de körde en tävling om vem som kunde nå med tungan till bordet.
  

Augusti
Bild 1 : Jag och Vicki var snälla och donerade 2kr till fattiga barn.
Bild 2 : Jag och Vicki cyklade till Subway och tillbaka för att köpa en macka.
Bild 3 : Jag färgade bort mitt ljusa hår och blev röd/lila-hårig.
Bild 4 : Jag och Vicki for ut på en kanottur.
   

September
Bild 1 : 93 fest ute i skogen
Bild 2 : Princen höll på gå bort..
 

Oktober
Bild 1 : Jag fick linser
Bild 2 : Svininfluensan kom till Holmsund
Bild 3 : Blev tsm med Erik
  

November
Bild 1 : Jag Vicki Fia for och åt på stan och sedan for vi på bio och såg New Moon
Bild 2 : Jag och Erik blev fotade av Sandra
 

December
Bild 1 : Julafton firades hos mormor och morfar med kusinerna
Bild 2 : Jag, Vicki och mamma såg Luftslottet som sprängdes på bio.
Bild 3 : Jag, Vicki och Fia hade tjejkväll hos mig.
  

Nytt år , nya möjligheter!

 


Kommentarer
Postat av: amanda

KANON!

2010-01-08 @ 21:35:39
URL: http://nolanet.blogg.se/
Postat av: ehm The one and only?

Jag vann på tung saken!

2010-01-09 @ 12:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…