Instängd

Fortfarande överlycklig över vårat nya schema, kan inte bli mycket bättre helt ärligt!
Efter middagen ska jag, vicki, fia åka upp till stan för att träffa några. Och sedan halv 9 ska vi + några se bio. Vi ska se Instängd 2. Fick dock höra för ett tag sen att den inte var så bra, hade inte sån bra handling osv. Men eftersom det är en skräckfilm lär vi ändå inte se så mycket. Helst inte Fia. Hon lär ändå inte ens sitta kvar på stolen. Bara för att jag just sa Fia kan jag också nämna att hon tror att om man sover utomhus i Thailand vaknar man över att man hör en spindel andas bredvid en... Min och Vickis magar vred sig av skratt idag.


Instängd 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…