Har ni sett på maken?

Haha vill ni veta vad jag ska ge mig in på?
Jag vet att ett fånflin kommer lägga sig på Vickis läppar då hon läser detta. Hon kommer nog vara den person som tvivlar mest på det här. Men till saken : Jag ska bli en possitivare och gladare människa!
Japp, ni läste förmodligen rätt ! Jag (självaste bitterfittan ibland) ska bli gladare och försöka hålla mina goá damputbrott för mig själv. Får helt enkelt låsa fast dom inom mig eller någonting. Jag säger inte att jag kommer lyckas (nu sitter förmodligen Vicki och skrattar för sig själv och säger: knappast) , men jag ska iallafall försöka, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: amanda

när du väl släpper ut ilskan så kommer jorden vibrera... tror inte de där funkar så bra, gör då inte de för mig =(

2010-01-28 @ 19:30:59
URL: http://nolanet.blogg.se/
Postat av: vickii

haha så rätt sofie,så rätt! Good luck, du behöver det gumman :)

2010-01-28 @ 19:34:26
Postat av: sofie

svar: nejmen amanda jag behöver ju inte göra det i närheten av någon? :) då slipper de få örontrummorna spräckta. ska iallafall börja "avreagera" mig på annat vis än på folket.

2010-01-28 @ 19:34:38
Postat av: sofie

svar: ååå tack virranfirran för att du stöttar mig iallafall :O lär behöva allt stöd jag kan få =] och du, gör mig inte irriterad =] det får mig nog att känna mig duktigare!

2010-01-28 @ 19:36:36
Postat av: The one and only Bergmark

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIHOHOHOHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHOHH Nämen det blir bra :)

2010-01-28 @ 20:14:05
Postat av: sofie

svar: såklart de bli bra:D

2010-01-28 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…