Frusen

Även om termometern visade på 22 - så drog sig jag,Vicki och Adam oss till bräntebacken för att åka skrana. Efter ett tag hade man istappar i både håret och ögonfransarna. Väl hemma efter en varm dusch sitter jag och dricker varm oboy. Hur bra som helst. Sitter också och funderar på hur svårt jag kommer ha för att sova inatt utan älsklingen. Har inte sovit ensam på jag vet inte hur många dagar. Men det löser sig nog. Föresten ska vi iväg på spa imorgon, gud vad jag längtar.


Hit ska vi! :)


Kommentarer
Postat av: Simon Holmgren

Låter fett nice de där du!! ;D

2010-01-07 @ 12:41:57
Postat av: sofie

svar: jamen eller hur:)

2010-01-07 @ 12:45:24
Postat av: Gile

haha han bjöd ju tina dit också ;P

2010-08-05 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…