Felskickade sms

Till: Flickvän
Sms: Min flickvän tror verkligen att jag ska iväg ikväll på släktträff. Så dum hon är, att hon inte fattar att jag ska knulla en annan tjej som jag gjort nu i två månader.
Svar: Hon ringde & gjorde slut
Förklaring: Skulle skicka smset till en kompis, men istället blev det till min dåvarande flickvännen.

Till: Pojkvän
Sms: Har precis farit från min pojkvän! kommer snart. :) längtar efter dig som tusan! <3 puss <3
Svar: vaa?? Kom aldrig tillbaka igen. De är så slut mellan oss!
Förklaring: Jag skulle skicka till min bästa kompis, och vi svamlar alltid på med "Jag älskar dig" och sånt men de hamnade visst i min pojkväns inkorg :( Jag sprang tillbaka till han och förklarde allt, vi är förlovade och har glömt bort de där nu :)

Till: Pojkvän
Sms: Jag känner att ja vill gå vidare i mitt liv, utan min kille, hur förklarar jag det för honom?
Svar: Nu vet jag
Förklaring: Jag gick och kände ofta att jag inte kände mig lycklig hos min kille men vågade aldrig berätta det, sedan så råkade jag skicka ett sms till honom som egentligen skulle till en kompis

Till: Pojkvän
Sms: Du glömde ett par Calvin Klein kallingar här sist älskling?
Svar: Jag har inga kallingar i det märket! Sedan kom han över...
Förklaring: Det här va inget felsms men det blev fel för jag hade haft en annan kille hos mig och det va hans kallingar men jag va helt säker på att det va min killes, det blev bråk och det tog slut efterråt :(

Till: Kvinnliga chef
Sms: Runkar och tänker på att du rider mig nu. Skulle vilja att du var här nu så vi kunde ha skön sex.
Svar: Hoppas att det inte var menat till mig.
Förklaring: Skulle skicka till min ny tjej men skickade till min chef. Bägge heter Annika. Jag ljög att det var en polare som skulle jävlas med mig och skulle skicka det där till min fru. Vet inte om hon köpte min förklaring.

Till: Chefen
Sms: Jobbet köpte min hesa och långsamma röst. Han tyckte lite synd om mig. Hahaha kommer över om en halvtimme. Blir det utgång senare?
Svar: Om du inte har en bra förklaring till det här kl 07 i morgon. Kom inte hit mer.
Förklaring: Skulle skicka till kompisen som jag skulle spela Fifa 09 och dricka öl med men skickade till min chef. Jag minns inget från den kvällen. Inte för att jag blev full utan för att jag gick som i dvala och tänkte på vad jag skulle säga till chefen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…