23 januari

Jag har redan varit uppe i 7 och en halv timme. Känner att den här dagen kommer bli lång för mig, om jag ska orka vara uppe som normal tid på en helgdag. Ikväll skall det hittas på något så vi slipper sitta ännu en helg och stirra in i väggen. Tips?
Om några timmar skall det dömas matcher och tjänas lite pengar. I väntan på det tror jag att jag ska sitta här och dega och lyssna på glá musik. Jag ska dessutom bota min onda träningsvärk som jag har i en av mina vader.
Detta inlägg borde absolut antecknas, så "intressant" som det har varit. Du som har orkat läsa detta ointressanta inlägg har gjort det bra.

Hon ska nu gå in i en väntan hon aldrig vet när den slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…