Damp

Jag är väl medveten om att lillasyrran tycker att jag lider av damp och att hon mer än gärna vill att jag ska kolla upp mig. Men nu har jag dessutom upptäckt att hon har varit grym och gjort en bild för att på något vis göra bevisen ännu större. Riktigt taskigt... Och Vicki, flina inte nu och lämna en kommentar om att du håller med henne, för det vet jag redan, gott och väl. Sedan måste jag också säga att jag själv såg rätt grym ut på bilden men jag kan iallafall skylla på att jag hade sol i ögonen vilket Sandra inte kan skylla på då hon gjorde bilden.


Kommentarer
Postat av: vickii

PMS kärring äre....

2010-01-13 @ 13:24:17
Postat av: sofie

oj, hur kunde jag gissa det ändå!? skulle inte ens ha nämnt det..

2010-01-13 @ 14:23:15
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…