21 januari

En sista skoldag imorgon sen helg. Kommer bli hur skönt som helst! Dessutom ska jag tjäna lite pengar i helgen, sitter aldrig fel.
Så kul som vi hade på idrotten idag tror jag aldrig att jag har haft på en idrott någonsin. Vi hade dessutom skidor men alla var på ett strålande humör. Och efter alla lekar och allt tror jag inte att det var en enda som inte hade fulla kroppen med snö. Slutade 20 i 12 och då tog jag, Vicki och Fia en promenad till Subway. Jag gjorde dessutom deras dag där, tror aldrig att jag har sett dem skratta så mycket förut... Fick inte stopp på det heller!

Prince och Tiger (katten i stallet) måste ju vara bästa vänner. De flesta vet att man går in i Prince box på egen risk, haha. Men idag traskade bara Tiger in som vanligt och Prince började snusa honom i nacken och katten började kurra och stryka sig mot Prince. Urgulliga!
Nu ska jag sluta babbla, heeeeeeelg snart!

Kommentarer
Postat av: isa

sv; åh tack soffan:)

2010-01-21 @ 22:17:30
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…