Söndag

Idag for jag och Prince ut på en tur med Amanda och Milett. Och eftersom Prince har tagit det väldigt lugnt i en vecka så satt jag på en helt galen ponny. Fanns ingenting som kallades Stop i hans huvud. När man är ute med mig och Amanda vet man inte riktigt vad som kan hända. Idag fick vi idén att vi skulle gå en extra sväng och då var man ju såklart tvungen att gå ut i djupsnön. Amanda ger kommandot " Ni får gå först ". Japp, jag och Prince hann någon meter då vi insåg att det var helt kört. Prince började paddla i djupsnön i ren panik och jag kramlade mig fast halvliggandes på honom. Amanda skrattade så hon grät... Snön var upp över bringan på Prince som är cirkus 145 cm i mankhöjd. Frågan är vad vi tänkte då vi tänkte ta oss igenom det där!? Och efter detta jobbiga ridpass ska jag fara och träna. Vad tänkte jag där egentligen!?  Haha, Vicki jag kan hälsa dig att det vore grymt kul att se dig på Princen idag;)

 

Kommentarer
Postat av: vickii

grymt var det rätta ordet..

2010-02-08 @ 11:54:21
Postat av: sofie

svar: jag kanske bara menar att du är riktigt duktig och därför skulle klara det mycket bra?

2010-02-08 @ 17:07:48
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…