Söndag

Jag kan konstatera att
+ Jag har fått en extra slant inlagt på kontot utan att jag vet varifrån?
+ Tjänat 600 kronor i helgen
+ Snart är det lov och då åker vi till Lycksele. Åker skoter å mår gött! :)
+ Jag har fått massa chokladbitar av mamma som var i Tyskland, så nu ska jag frossa i Snickers och Twix.
+ Sofie ♥ Erik - 2880 timmar = 120 dagar = 4 månader

- Imorgon är det skola.
- Jag suger på att diska.
- Jag kommer få mina grejor från H&M i April om jag skickar efter dem nu...
- Jag kommer aldrig kunna hålla mig från att bita på naglarna. Men har nu gett mig in på ännu ett försök.
- Jag måste lära mig en dans innan Torsdag.

Antingen är det ap-kallt ute eller så snöar det som tusan. Nu är jag less, jag vill ha sommar. Någon annan?

Kommentarer
Postat av: Frida

Sommar året om hade inte suttit helt fel alltså.

2010-03-01 @ 08:58:06
URL: http://friidany.blogg.se/
Postat av: maalin

i sommar då smäller de soffan!

2010-03-02 @ 08:55:53
URL: http://mallanslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…