Sömnlös natt?

Det är helt obegripligt. Jag förstår det knappt själv. Men ikväll, Torsdagen den 25 februari 2010 hackade jag paprika för att lägga på min rostade macka. Helt otroligt!
I vanliga fall tycker jag att det är nog så jobbigt att he mackorna i rosten...

Nu ska jag gå och få tyst på kattskrället vi har mjau:andes i lägenheten för att sedan sova. Jag vet inte vad jag ska jämföra henne med så ni ska begripa hur hon faktiskt låter. Man kan inte tro att det kan komma från en liten katt iallafall. Kanske går hon att jämföra med en gravid kvinna som har fruktansvärda värkar, inte för att jag vet hur dom låter... men. Jag blir galen, hur har hon tänkt att jag ska kunna sova i natt?

Oj, jag bjuder på en bild på mina gigantiska ögonbryn!
Faktiskt så är de lite mer vältrimmade nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…