Shopping

Halloj alla diarrebarn !
Japp, rädslan för magsjukan eller vinterkräksjukan eller vad den nu heter finns, den är verkligen på g har jag hört. Och det kändes inte mycket bättre då min syster sov med en hink bredvid sig inatt. Men som tur var kom ingenting upp och idag verkar hon lika kry som vanligt.

Dagen kändes förbaskat bra! Hade en lektion och efter det gick jag, B1 och B2 in till stan för att käka lunch och bränna lite pengar. Och såklart började jag må dåligt efter att jag hade lagt pengar på nya jeans, en tröja, ögonskugga, mascara och trosor... Jag hade ju kunnat lägga dom på något annat, jag har ju inte brist på kläder iallafall!? Fast jag vet själv att jag inte skulle lägga dom på annat. Istället skulle dom bara ligga kvar hos mig och sedan skulle jag känna mig tvungen på något vis att bränna dom ;) Sjukt, jag vet. Fast nu då jag tänker efter känns det rätt bra att jag har köpt något lite mer vettigt av dem iallafall. Säger ju inte nej till lite nya kläder, nejnej. Måste ju säga att lunchen och fikat på stan inte satt fel. Gött!

B1 och B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…