Sant

Onödigt vetande =
Haha, jag är faktiskt rätt grym på komma ihåg och lägga märke till kläder. Varför vet jag inte. Men då jag är på stan måste jag spana in varenda en (alla jag hinner) och oftast hittar jag någonting märkligt. Vicki har verkligen märkt att jag är sån, hon får stå ut med " åå, såg du honom? " tex. varje gång vi är på stan.
Om man frågar mig vad man hade på sig för kläder senaste gången jag träffade den personen kommer jag oftast ihåg, just bara för att jag lägger mycket märke till kläder. Kommer fortfarande ihåg vad mammas pojkvän hade för tröja på sig första gången han kom hit. Och det var sisådär 5 år sedan. Jag kommer också ihåg vilken jacka erik hade i 7an då vi träffades.
Duktigt av den som har orkat läsa detta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…