Onsdag

Nyss hemkommen från stan där vi har shoppat lite kläder åt pappa för presentkortet han fick i julklapp av oss barn. Han behövde lite smakråd och till slut blev det bra så nu har han kläder för "kick-offen" till helgen.
Hade skridskor idag på skolan och jag var taggad som f*n! Det var lite tråkigt att vi inte fick spela så mycket hockey eftersom läraren ville ha teknikåkning första gången.
Fråga mig inte vad Johanna gjorde då hon matade in oss i en klunga vilket resulterade i en seriekrock där Michaela fick Johannas hjälm på hakan och Johanna tippade över mig så vi låg och kravla på isen. Roligt var det, nu taggar vi skidor imorgon...

Dessutom har jag blivit mörkhårig med lite röda skiftningar, lalala

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är det jag har i tankarna - att det är värt det!

Du är förresten grymt snygg i håret. Har tänkt säga det flera gånger men lyckats glömma bort det varenda gång. Det passar dig :)

2010-02-03 @ 19:38:01
URL: http://friidany.blogg.se/
Postat av: sofie

Svar: haha tack så mkt :)

jamen det blir kanonbra nästa måndag.

2010-02-04 @ 06:55:48
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…