Mission

Hemma från skolan idag, mår verkligen inte bra efter allt igår... Hoppas det går över snart, vill verkligen inte sitta och ruttna i helgen. Så vad ska jag göra en dag som denna, då alla är i skolan och jag är helt lonely!? Får kanske styra upp med något bakverk, låter rätt smarrigt va? Får se om jag orkar, för så fort jag gör något kommer illamåendet. Nej nu jäklar har jag funnit det jag ska roa mig med. En förbannad liten mack-bit har fått för sig att sitta fast i min tand. Så dagens sysselsättning blir att försöka pilla bort den med tungan. Hör och häpna, med bara tungan.
Mission - Pilla bort en mack-bit från tanden, med bara tungan.

Mission completed - Eftersom jag heter Sofie gick det på 3 röda. Vad ska jag nu roa mig med resten av dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…