Måste bara få det sagt

Något av det vidrigaste som finns är då en person rapar och blåser den där äckliga,vidriga, och snuskiga rapen i ansiktet på en. Fyfan säger jag bara...
Varför jag var tvungen att säga det är för att min syster har gått omkring hela kvällen och irriterat mig med hennes stinkande andredräkt och rapar. Och Vicki vet också att jag hatar detta och självklart tar hon så fort hon bara kan tillfället i akt och skickar iväg en sån där illaluktande luftpust mot mitt ansikte. Vad ska jag ta mig till? Strypa dom jäklarna?

Kommentarer
Postat av: sandra

tycker du var riktigt elak nu.. alla kommer se mig som en äckel, som dudå :D:D:D:D vet att du älskar mig.

2010-02-21 @ 20:56:56
Postat av: viickiiii

du älskar mig för mycket för att strypa mig.

2010-02-21 @ 22:35:14
Postat av: sofie

svar: tror ni verkligen det? ;o

2010-02-22 @ 16:43:19
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…