Massa pladder

Jag har kommit på två helt ointressanta saker, egentligen. Och eftersom jag inte har mycket mer för mig i väntan på maten så får ni veta vilka dessa två saker är.

1. Jag har fått en knäpp "Nomy-period". För tillfället älskar jag hans låtar och kan lyssna på dem om och om igen.
2. Jag tycker det är skitkul att lägga in halvknasiga, oseriösa, fula bilder. Som den här nedan till exempel, hur snygg är den egentligen? Om någon stackare någonsin skulle få för sig att söka igenom alla mina bilder på datorn som är cirkus 2000 stycken på jakt efter en seriös bild så kan jag säga att den skulle bli väldans besviken. Om den skulle vara riktigt duktig kanske den hittar 2 stycken, max 3. Så vi har kanske funnit anledningen till alla knäppa bilder jag lägger ut, eller beror det kanske på att jag själv tycker att det är kul att bjuda på mig själv och knappt kan vara seriös, vem vet!?

Skratta ni bara, men säg inte att jag inte bjuder på mig själv gällande bilder!
Men.. Om ni nu fortfarande säger det ska jag hälsa er att ni borde kika igenom Vickis
telefon. För där har ni gött med bevis. Det där kanske jag inte borde ha sagt? Snart är
det väll någon rackare som ber om att få titta igenom den bara för att få sig ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: Horkan

hihihihih du är uppåner :)

2010-02-11 @ 17:21:24
Postat av: sandraaa

haha sötnos! sköööönt att du bjuder på dig själv, inte många som gör.. o jag gillare;)

2010-02-11 @ 17:56:16
Postat av: sofie

svar: haha sandra, du e sötnos:D

2010-02-11 @ 18:01:26
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: Haha jo "Horkan" jag uppåner ;D

2010-02-11 @ 18:02:01
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…